بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آیا امیر قلعه نویی،بهترین پلی میکر ایران را برای فصل بعد میخواهد!؟

*مذاکره اي براي تمديد قرارداد با الاهلي داشته اي؟
مجتبی جباری:مذاکرات ما ادامه دارد. براي تمديد قرارداد به توافق نزديک شده ايم اما هنوز بر سر برخي از بندهاي قرارداد که اتفاقا ساده هم هست به توافق نرسيده ايم.اولويت من تمديد قرارداد با تيم الاهلي است اما در فرصت مناسب اين موضوع را بررسي خواهم کرد و تصميمي خواهم گرفت که براي يک بازيکن حرفه اي مناسب باشد.اگر باشگاه الاهلي با بندهاي ياد شده موافقت کند، مانعي براي تمديد قرار داد با تيم فوتبال اين باشگاه ندارم. شيخ احمد بن حمد رييس باشگاه  و نمايندگان او مذاکرات اوليه را با من براي ادامه فعاليتم در تيم فوتبال اين باشگاه انجام داده است و من خوشحالم در خدمت اين تيم هستم.
*هنوز تصميمي نگرفته اي؟
مجتبی جباری:قطعا براي يک تصميم اولويت را روي خانواده ام مي گذارم ولي در زمان مناسب در اين مورد تصميم مي گيرم. فکر مي کنم اين حق طبيعي من است.
بزرگترین پیروزی:
امیر قلعه نویی اگر برای فصل بعد قصد استفاده از جباری را دارد،باید قبل از تمام شدن بازیهای لیگ ایران و قطر صحبتهای مقدماتی و هماهنگی های اولیه را با این بازیکن انجام دهد.
 بارها از زبان آقای فتح الله زاده شنیده شده که در پایان فصل از استقلال جدا میشود.که امیدواریم اینگونه نشود در همچنان مدیر عامل تیم باقی بماند.
منتهی چه ایشان ماندگار شوند و چه احیانا بخواهند جای خود را به فرد دیگری بدهند،مطمئنا با توجه به مشکلات عدیده این فصل و دغدغه های مالی فصل آتی مدیرعامل تیم خیلی زود مشخص و پشت میز ریاست نخواهد نشست.لذا جایز است اگر امیر قلعه نویی به بازیکنی چون جباری برای فصل آینده نظری دارد خودش شخصا دست بکار بشود.اگر هم قصد جوانگرایی و تغییرات کلی تیم را برای فصل 93-94 دارند و به امثال جبارها نیازی ندارند که هیچ!البته تمام این صحبتها منط بر این است که شخص امیر قلعه نویی خودش در استقلال ماندنی خواهد شد یا ترک وطن میکند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 11 / 1392برچسب:استقلال،فصل نقل و انتقالات،لیگ چهاردهم،امیر قلعه نویی،مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com